piątek, 16 października 2009

Zmiana miejsca biwaku !

Zbiórka: godz. 8:15, Dworzec Główny PKS, Górna Platforma

Z przyczyn od nas niezależnych zmieniło się miejsce najbliższego biwaku drużyny. Pojedziemy do schroniska młodzieżowego w Łazach. Łazy położone są niedaleko Krakowa, dojście z przystanku autobusowego zajmuje około 15 minut. !schronisko!

Do spisu ekwipunku dopiszcie koszulki i kubeczki drużyny (te harcerki które mają) oraz dwa zeszyty na dzienniczek i śpiewniczek (te osoby, które nie mają).

9 komentarzy:

  1. ja się tak niem bawie ja na MACIEJOWĄ!!!!!!!!
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Je też chcę na Maciejową! Też się tak nie bawię! Buuuuu!
    (Natalia)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia nie wie gdzie jest Maciejowa, ale jest przekonana, że chce iść na "trudniejszy szlak". Tak trzymać!! (Mam nadzieję, że innym razem pojedziemy na Maciejową) Ale i tam miejsce nie jest ważne.... Ważna jest świetna zabawa!!
    (Marysia)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jasne! Ojj mam nadzieję, że będzie zabawa! OME doczekać się nie mogę!(Szczerze to harcerstwo jest pierwszą rzeczą, która daje mi tyle zabawy, śmiechu i zawsze mam ochotę przychodzić na zbiórki) Ja chcę szybciej wycieczkę!
    (Natalia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia!... Jestem dumna. Wczułaś się w rytm ;)) A o atrakcje się nie martw... Kasia jest za bardzo doświadczona harcerką żeby JAKIKOLWIEK biwak był nieudany ! :D (Pozdrawiam Kasię)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się nie martwię! Ja wiem, że nawet w małym pokoju bez niczego, świetnie bedziemy się bawić! Ja również dołączam się do pozdrowień:-)
    (Natalia)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och aż mi się łezka w oku zakręciła :D Teraz to chyba muszę stanąć na wysokości zadania i coś fajnego przygotować :D Chociaż w składzie z Wami to nawet siedzenie na jajkach było bajką :D
    Pozdrawiam Natalię !

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie nie pozdrawiasz?... Buuuu!! Ja pierwsza Cię pozdrowiłam ;/ Odwołuję pozdrowienia :P

    OdpowiedzUsuń